Sanatçı:

Yusuf Tomakin

Şarkı:

Gitme

Hit: 355 kez dinlendi
Haftalık: 0 indirme
Toplam: 49 indirme
Boyut: 3.08 MB
Tarih: 23 Şubat 2020 , Pazar günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 3.0 / 5 1 kişi puan verdi.
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Yusuf Tomakin - Gitme)
  1. rahman kaya

    tartışmasız baştan sona MÜKEMMEL kardeşim emeğine yüreğine sağlık ..

  2. İslam Eyribas

    Grup Tomakinler olarak bir slow parca yapsanız cok efsane olur Baba ve Oğulları Tomakinler 2020

  3. hakan çelikkaya

    Güzel olmuş yüreğine sağlık Yusuf Tomakin ayrıca hastasıyız dede parçasınıda seslendirmenizi isterim , insanı kıpır kıpır eden bir parça sizin sesinizlede on numara olur sanırım. saygılar...

  4. Eda Oz

    💋😍

  5. Faruk Selim

    Reis, diğer şarkıya da yazdım. 2009 da okuduğun Dağlar Duman adlı efsane şarkıyı tekrar seslendirir misin?.. ortalığı yıkıp geçiver

  6. Büş Dmr

    Harika.

  7. Hamza Aslan

    Yine super olmus

  8. Gökhan Boztepe

    Yusuf Tomakin varsa gözüm kapalı dinlerim.

  9. Bilal Aslan

    Makamsal olarak ters köşe yapan eserlere hayranım. Bunu işin ehli bilir. Tebrik ederim abi.

  10. Veysel Uslu

    Yusuf abi cok basarilisin masallah, sesin cok degisik ve cok güzel, cok farklisin. Ismail YK ile bir düet yaparsan cok güzel olur!

  11. Emre Üklimek

    Çok güzel olmuş Yusuf abi

  12. Yigithan Alpay

    Bu şarkı acil bir Kilp gelsin

  13. Gio Gio

    Süper helal olsun

  14. meltem kocak

    👏👏

  15. Nihat Yusifzade

    Çok güzel müziğe bayıldım Allah seni korusun abim.

  16. Emine Sakak

    Aynen öyle oluyo bende kafam duman ..🍁🍁

  17. Sevda Saban

    Ses herzamanki gibi 10 nummara 👍🏻😍

  18. ahmet kosan

    Yuregine saglik Tebrik ederim

  19. Fatih Cetiner

    Yusuf genclik yillarimdan beri hemen hemen her sarkin hayatima yasadiklarima söz oldu. Olduk 30 genclik gidiyor ve sarkilarina devam. Süpersin Yusuf herzamanki gibi Stuttgarttan selamlar seni te grup tomakinler canim yaniyor ilk cikan sarkisindan beri takip ediyorum

  20. Mr. Emircan

    çok iyi lan.

  21. hakan çelikkaya

    bu şarkıları tek bir albümde okursanız mükemmel olur.... Tam bir duygu seli , ağzına ve yüreğine sağlık kendi yaptığın parçalar benim favorim... bu tarzda seni tek geçerim Yusuf TOMAKİN Saygılar...

  22. Ahmet Keskin

    Abi gitme kal süper olmuş

  23. Emre Üklimek

    Yusuf Tomakin Gitme Richtig schön

  24. Emre Üklimek

    Das ist das beste MASHUP

  25. Emre Üklimek

    Çok güzel olmuş ellerine sağlık Yusuf abi

  26. Emre- Brawl stars

    🤗🤗🌹🙏

  27. Cem Madran

    👌

  28. KAPTAN oguzhan

    Gitmem diyenlerden ogrendik yanlız kalmayı gidiyorlar yani ne kadar gitmem desede gidiyor sonra böyle şarkılar çalınca gözleri doluyor insanın sonra bir iki damla gözyaşı dökülüyor YAR GİTME ...😔

  29. hasan ilhan

    Gitmeler deyilmi bizi hep cikmaza sokan

  30. eylül derdo

    Buladar güzel bi parcayi ve yorunu sadece 300 000 kisimi dinlemis inanamiyorum yaaa

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Yusuf Tomakin Gitme indir dur, - Gitme sözleri oku - Yusuf Tomakin Gitme mobil dinle dur - Gitme cepten ücretsiz indir - Gitme mp3 indir - Yusuf Tomakin Gitme bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Yusuf Tomakin - Gitme)

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Yusuf Tomakin En Son Eklenenler
Yusuf Tomakin En Çok İndirilen 10 Şarkı