Sanatçı:

Uğur Karakuş

Şarkı:

Bir Kulum İşte

Hit: 377 kez dinlendi
Haftalık: 0 indirme
Toplam: 124 indirme
Boyut: 5.22 MB
Tarih: 11 Şubat 2020 , Salı günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 5.0 / 5 1 kişi puan verdi.
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Uğur Karakuş - Bir Kulum İşte)
  1. Cemal Pamukcuoglu

    Yüreğine sağlık

  2. fatih guzel

    Ulan hıçkıra hıçkıra aglattin be hiçmi insafın yok

  3. Mahmut Hortum

    Bu adamı allah bile sevmiski böyle ses vermiş

  4. Dila Ecrin

    Sen hiç susma kraL 👑 🔥🔥🔥

  5. Kemal Parlak

    tam hafız sesi var allah onu sesiyle ımtıhan etmiş etme cıkarma bızı yoldan baba

  6. Deniz Şimşek

    Maşallah abimmm ses nağme 👌 mükemmel

  7. Onur bayar dünya

    Ben o eserin hergün aynada yüzüne bakıp tükürüyorum a.q gurur duy eserinle diyorum bir insan bukadar çirkin yaratılırdı bu hep böyle gidecek bizim gibi insanlar bu dünyada cehnemi yaşayıp başkalırının mutluluğuna köpek gibi bakacak işte eseri bu

  8. Mustafa Sayın

    30 yıl evvelim yeniden yaşattın yeğenim sağol varol emi

  9. Mahmut Seker

    Tatlıses i bile geri bırakır bu ses. Ses değil sadece .o nağmeler abi parti kur şaka değil ciddi oylarım . Reis Maşallah yine tek attın damara

  10. uğur atasayar

    Mekanın sahibi geri geldi bebeleri pistten alalım

  11. Serkan Ogulluk

    Agzina yuregine saglik abim kral

  12. Adil Demirkapı

    Damardanmi veriyorsun dede senin üstüne sarkici tanımam

  13. Bedirhan Bozkaya

    👍👍👍

  14. afrikali ali

    Efsane bir orkestra, müzik prodüksiyonu ve efsane bir yorum ses rengi.. daha ne olsun agam daha ne olsunn bee....

  15. Yasemin Özarslan

    Onlar uğur karakuş der biz mazi deriz hissiyat deriz Yaşanmışlık deriz aynı sanatçıyı seviyorduk deriz kısaca biz dedeye her haliyle her sarkida AŞK deriz #belkigorurbelkitanirbelkianlarbelkidöner 😔😔❤❤

  16. Bizimle Beraber

    Abone olun abone abone aq

  17. Cemre A.

    Sesine emeğine sağlık👏👏👏👏👏👏👏

  18. Nebahat foto effekt

    👍👍👍

  19. barış Demirtaş

    Ağzına saglik

  20. ilahi adalet

    Uğur abi allah sesine zeval vermesin

  21. Özlem Emek

    Allah allah adamın dibi dedesin sen

  22. Ozgur Eksi

    Ağzına saglik Kulakların pası silindi sayende

  23. Hüseyin Tükenmez

    daşşağına gurban

  24. ferit telligöz

    Şu haraketlere bak hele sese bak Allahım adamın mikrofon tutuşu bile bi farklı Uğur Karakuş abi yine söylemişsin sesine yüreğine sağlık daima takipteyim Ölene kadar Uğur Karakuş dinlemeye devam 👏👏👏👏👏👏👏

  25. ugur TAŞKIN

    Senin tassaklara beton yetmez Dedeeeeee

  26. ugur TAŞKIN

    Vağ Vağ Vağ Dedeeeeee

  27. B TS

    https://m.youtube.com/watch?v=OzYey_BH2mA

  28. Chuck Norris

    işte budur👍👍👍

  29. Body Boys

    Bir kulum işte

  30. ismail balcik

    BEN NE DİVANE NEDE DELİYİM BEN NE BİR BERDUŞUM NE SERSERİYİM YÜCE TANRIMIZIN BİR ESERİYİM ALLAHIN YARATTIĞI BİR KULUM İŞTE ALLAHIN YARATTIĞI BİR KULUM İŞTE WWW İMPARATOR TATLISES WEB COM AİLESİ SAYGILAR SUNAR İŞTE MÜTEVAZI BİR GARİP İBRAHIM TATLISES SAYGILARIMLA O BİR İDÖLDÜR

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Uğur Karakuş Bir Kulum İşte indir dur, - Bir Kulum İşte sözleri oku - Uğur Karakuş Bir Kulum İşte mobil dinle dur - Bir Kulum İşte cepten ücretsiz indir - Bir Kulum İşte mp3 indir - Uğur Karakuş Bir Kulum İşte bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Uğur Karakuş - Bir Kulum İşte)

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Uğur Karakuş En Son Eklenenler
Uğur Karakuş En Çok İndirilen 10 Şarkı