Sanatçı:

Ufo361

Şarkı:

feat Ezhel-Bir Daha

Hit: 750 kez dinlendi
Haftalık: 21 indirme
Toplam: 651 indirme
Boyut: 2.6 MB
Tarih: 24 Kasım 2019 , Pazar günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 4.3 / 5 6 kişi puan verdi.
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Ufo361 - feat Ezhel-Bir Daha)
  1. barbie Masalı

    Allah tık tok tan korusun beğenin gorsunler

  2. ßesT SeRo

    `Kimseyi satamadım olamam bi pezevenk` -#freezhel

  3. doğa Ayan

    favorimmm net

  4. ONUR RECEP KIVRAK

    UFO♥

  5. nicht schlagen, dass tut WLAN

    K O V L

  6. Suleyman Efe Yavuz

    K O V L BEGEN TRENDDLERE GİRSİN

  7. Thanosun Poposu

    Gluk gluk gl... lan yanlış yermiş

  8. Aras Soyak

    Saldırak bütün kalleşlere ❤ KOVL🤟🤘 👇👇👇

  9. lord of yaman

    YA-MAN BEY MCUUKK

  10. Talha Yağız

    Bu Şarkı Wir Sind Kraldan Daha İyı Aq 1 Milyon çok az(Wir Sind Kral da Güzel)

  11. Gulcan Gulcan

    EFSANE RAP

  12. enes 6 c

    KOVL

  13. • Kaksalki •

    Yenimi çıktı bu şarkı ?

  14. Emre Kaban

    Yorumlarda herkes K O V L Yazıyo Aq

  15. SAHIN KV

    KOVL🤘🤘 👇👇👇

  16. Crazy Gamers06

    K O V L

  17. Aslan Hakan

    Ağzına SağLık EzHeL

  18. Emre Arı

    Vurur Zigana'm seni, geçeriz zaman gibi Yazık ziyan ömrüme, Berlin-Angara stili Rollie Audemars Pigo alır agalar şimdi Eskiden bi’ tane sakız bile alamazdım ki Her yer Polizei, gelir sorular, gelir on üç ay Doldur çay içerim, beyaz rakım dolunay Sorunlar bile olsa da girer yoluna Kulağımda Killa, Eko Fresh, her şey yolunda Yorulmam, yoruldum çok bugüne dek Üzülerek geçemez hayat düşünerek Üşürüz hep yaz olsa bile kışı sevek Kimseyi satamadım, olamam bi' pezevenk Var Ufo yanımda alayınız meze Sar puro kâğıdına yaşayalım neşe Harcırah harcanır bütün kardeşlere Saldırak gördüğümüz bütün kalleşlere (ja, ja)

  19. Orkun Yaman

    çok iyi

  20. Safya HARMAN

    h Ez el

  21. Serhat BeY

    Şarkıyı önceden ezberlemiştik kral new'ler daha yeni ezberliyor :)

  22. Heyva Güneş

    Lan bilmiyom sen nasıl bi adamsın! Abi bu kadar iyi olamazdı bi şarkı! Ne zamandan beridir bekliyordum. Seni çok seviyom lan! Yemin olsun ölmeden önce seni göreceğime! 🖤🖤🖤

  23. Şevval

    Beni soyamadın git evine mandalina soy

  24. Eda Paksu

    Gece son ses çalan Mode XL gibiyim kral benim...

  25. Buğra Över

    Yeter aq su UFO mu uzay mekiği mi ne şununla şarkı çıkarma artik ya

  26. sadiktaha aslak

    Buggy versiyonuda gelsin lütfen

  27. Burak Akpınar

    1:05 le 1:44 un arasını 50 kere sardım bı ben mı yapıyorum bunu

  28. sessizce dissleri dinleyen biri

    Erken attı 2 yıl oldu yani

  29. AHMET MELİH K.

    Bu parça çıkana kadar Leo X’in efsane konser videosunu replay yapıp dinleyenler şimdi her dinleyişinde orgazm yaşıyor 🔥🤤

  30. Marshall

    e biz bunu ezberledik abi asjsjj

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Ufo361 feat Ezhel-Bir Daha indir dur, - feat Ezhel-Bir Daha sözleri oku - Ufo361 feat Ezhel-Bir Daha mobil dinle dur - feat Ezhel-Bir Daha cepten ücretsiz indir - feat Ezhel-Bir Daha mp3 indir - Ufo361 feat Ezhel-Bir Daha bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Ufo361 - feat Ezhel-Bir Daha)

Ufo361 feat Ezhel-Bir Daha Şarkı Sözü







[Songtext zu ,,Bir Daha“/"Bir Daha" için şarkı sözleri]



[Hook: Ezhel]

Bir daha dönemem geriye

Bir daha aksini edebilirsin iddaa

Bir daha başa saralım

Hadi her şeyi en baştan yaşayalım



[Part 1: Ezhel]

Vurur ziganam seni geçeriz zaman gibi

Yazık ziyan ömrüne, Berlin, Angara stili Roli

Audemars Piguet alır agalar şimdi

Eskiden bi' tane sakız bile alamazdım ki

Her yer Polizei, gelir sorular, gelir on üç ay

Doldur çay içerim, beyaz rakım dolunay

Sorular bile olsa daha girer yoluna

Kulağımda Killa, Eko Fresh, her şey yolunda

Yorulmam, yoruldum çok bugüne dek

Üzülerek geçemez hayat düşünerek

Üşürüz hep yaz olsa bile kışı sevek

Kimseyi satamadım, olamam bi’ pezevenk

Var Ufo yanımda alayınız meze

Sar puro kağıdına yaşayalım neşe

Harcırah harcanır bütün kardeşlere

Saldırak gördüğümüz bütün kalleşlere (ja, ja)



[Pre-Hook: Ezhel]

Bir daha dönemem geriye

Bir daha aksini edebilirsin iddaa

Bir daha başa saralım

Hadi her şeyi en baştan yaşayalım



[Hook: Ezhel]

Bir daha dönemem geriye

Bir daha aksini yenebilirsin

Bir daha başa saralım

Hadi her şeyi en baştan yaşayalım



[Part 2: Ufo361]

Dicka, kein Turning-Back (nein)

Nie wieder pleite, tausend Chains um mein'n Turtle-Neck (ja, ja)

Mir scheißegal, ob ihr noch da seid, Dicka, wir sind rich (rich)

Ja, das Geld macht, dass du falsche Leute schnell vergisst (schnell)

Ja, du kannst Balenciaga trag'n, hast kein’n echten Drip

Ich renn' nicht hinter Chicks, renne lieber zur Bank (ja)

Die Mios werden jetzt gebunkert, check die Zahl'n (ja)

Viertel Mio pro Quartal (ja)

Es gibt kein Zurück mehr, Dicka, ja, wir leben large

Ich kann seh'n, wie ihr watched

Komm in Club, verteile Shots

Independent, brauch' kein'n Job

Fahr' im Lambo, kein'n Smart

Nice Bitches, Bubble-Bath

Diamanten Dicka, fünfhundert Karat



[Bridge: Ufo361]

Bir daha (ihr wisst Bescheid)

Dönemem geriye bir daha

Stay High



[Pre-Hook: Ezhel]

Bir daha dönemem geriye

Bir daha aksini edebilirsin iddaa

Bir daha başa saralım

Hadi her şeyi en baştan yaşayalım



[Hook: Ezhel]

Bir daha dönemem geriye

Bir daha aksini edebilirsin iddaa

Bir daha başa saralım

Hadi her şeyi en baştan yaşayalım











Ufo361 En Son Eklenenler
Ufo361 En Çok İndirilen 10 Şarkı