bize katıl! playlistini oluştur.
Şarkı:

Cida

Sanatçı:

Tufan Derince

Hit: 5646 kez dinlendi
Haftalık: 21 indirme
Toplam: 2764 indirme
Boyut: 10.71 MB
Tarih: 27 Kasım 2018 , Salı günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 4.0 / 5 21 kişi puan verdi.

OYNATMA LİSTESİNE EKLE
Ziyaretçi Yorumları
YORUMLAR (Tufan Derince- Cida)
  1. Mahmut Turğay

    https://youtu.be/VTx4QBth5mw izleyin abone olun teşekkürler

  2. Baran Çayğulas

    Havar gule havar gule heee

  3. EREN CAN

    2020 den dinliyenlere selam

  4. Rezan Kara

    kizava kizava kipaşa

  5. Furkan Arslan

    Hawar gule

  6. Hakan Sak

    Omuzlarımi tutamiyorum

  7. Ali Cesur

    Süper

  8. Siyar Akyl

    Her biji Tufan derince

  9. Mehmet Ali Gültek

    Burhan toprak diyarbakırlıdır ve bizim komşumuz

  10. MASKELER ve gerçekleri

    Doğanslx katliam şarkısı

  11. Ali Dogrul

    Haho Haho Haho tilililili la yerimde duramıyorum ??

  12. Burcu Sakat

    Hayranım

  13. Ghost Killer

    ERRİK DEHŞETÜL VAHŞET

  14. Savaş_dal

    Diyarbakir gençleri looooo

  15. MEHMET Bulut

    Herbiji

  16. HERYERDE OYUNCAK TV

    Kizava kizava havar gule heyyyyy ?????

  17. su damlasi

    Lo lo yes efsane ya kendimi kaptiriyorum valla şu anda arabadayım youtube de açtık dinliyoz ellerinize sağlık biz böyle eğlendirdiğiniz içinde tesakkurler?????

  18. hasim er

    Sesi harika

  19. Savas Uslu

    insan çoşuyo yaa !

  20. RedunivaR Hamza

    Olm harbi bu video ile arabada nasıl coşar bir insan beyninizi sikeyim

  21. Muzika Kurdi

    Tufan Derince ye Muzik İçin Teşekkür Ederim.. Instagram adres : @tufanderince

  22. Kral Games

    HEEEEERRR BİJİİİİİİİİİİİİİİ KIZAVA KI PASA KURT ZAVA KE BUKE TÜRK BUKE HEEEER BİJİİİ

  23. arda azra mert dumrul akkuş

    Dehset birsey mikemmmelllllllll errrrrrrrrrrrrrr lilililili

  24. Mertcan Şevik

    H

  25. Bekir Merzeci

    Yorumları okurken tüylerim diken diken oldu Türküm ama Iyiki Kurt gardaşlarım var ❤❤❤❤

  26. jessika may

    azına yüreğine sağlık kardeşim

  27. MUSTAFA SÖNMEZ

    BU YORUM BURDA DURSUN TRENDLERE ÇIKARSA ÜNLÜ OLURUM BELKİ SJSJSUEJDUSKW??

  28. Sezgin Tuncar

    Eyvahh Eyvah can tufan can tu nemıri? ?

  29. Pikachu Demir

    Sesine kurban

  30. Dilan zilan yılmaz

    Muhteşem olmuş tebrix

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Tufan Derince Cida indir dur, - Cida sözleri oku - Tufan Derince Cida mobil dinle dur - Cida cepten ücretsiz indir - Cida mp3 indir - Tufan Derince Cida bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Tufan Derince - Cida )

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.