bize katıl! playlistini oluştur.
Şarkı:

Avutsun Bahaneler

Sanatçı:

Sagopa Kajmer

Hit: 15571 kez dinlendi
Haftalık: 46 indirme
Toplam: 13258 indirme
Boyut: 5.26 MB
Tarih: 17 Ağustos 2019 , Cumartesi günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 4.6 / 5 67 kişi puan verdi.

OYNATMA LİSTESİNE EKLE
Ziyaretçi Yorumları
YORUMLAR (Sagopa Kajmer- Avutsun Bahaneler)
  1. ZeblancED

    senden başka dinleyecek adam yok sago

  2. Aykut Kefez

    Cok beyenmesem emin olun dinlemem

  3. oguzhan uş

    Bilge kütüphanesi üstad sen olmasan kola bu denli yukselirmiy ??

  4. Merve

    Avutmuyor

  5. yusuf özberk

    Askere gidiyorum beyler bu el atın da hatıra olsun

  6. Yasin King

    Rap kıralı sogodur adamın dibi kral seviliyorsun emsi

  7. 36K҉R҉E҉U҉Z҉B҉E҉R҉G҉ 36ᗷOYᔕ

    Krall ..???????

  8. Nazim Nazim

    Sözün düzünü deyən yeganə Türk Reperi Azerbaycandan Böyük Salam Sagopa Kajmer

  9. PesimisTR 34

    KRAL.

  10. Didem KARAOZ

    Beslediği yılanlara mi kırgın koynun?

  11. Habib Yağcı

    En iyisi sensin diğerleri kabak tadı sagopa kajmer %100 gerçeklik

  12. Halit Boran Ay

    aq baya iyi lannnnnnnnnn

  13. MURAT ERHAN

    04/11/2019 herkese selam ?

  14. BeBe Ruhi

    OLUM 30M GELİYOR VAYY BEEE

  15. Mücahit Akkaş

    Kaçamıyor insan aklında kurduklarından bir an ya değilse sandığım gibi ya daha da kötüyse sandığımdan sorun var bulamadığımdan.Bu sözleri ritmik okuyan bizim tayfa ?

  16. Çağrı Karabaş

    30 Milyona az kalmış şuan 29.908.693

  17. Çağan Akarsu

    İşte şimdi çok iyi geldi be.

  18. Furkan Tuyluoglu

    Spreyle duvara kocaman sagopa (sago)da sprey bitti ertesi gün baktik (pa) yazmışlar....

  19. gfdetg

    * Elimi çektim altından taşın, Kurtuldu ezilen parmaklarım, Ama canım hala yanıyor. * Kangren bi kolum vardı dün, kesip atmak ağır oldu hem de onu çok severken * Anladım ki fayda etmiyor bir şey, Yaşamak zorundayım bu bildiğim tek şey

  20. Songül Parlak

    Az kaldı hadi ya bi 30 MN olmasına

  21. Beatshoundz

    Remix'in yavaş versiyonunu indirmek için aşşağıdaki bağlantıya tıklayın. İndirme Link'i - http://bit.ly/2pRD90f

  22. Serap Emre

    Good job brother ?♥️

  23. Emrah Çevik

    Daha net remix isterdim ?boğuuuuk ve kısık

  24. Hakim Deniz

    Biraz oynak olmus ama guzel

  25. Fatih GN

    Olmamış bilader eserin ruhuna aykırı. OLMAMIŞ REZALET. Zira her eserin remix i olmaz. Bu eserde ana tema hüzün.

  26. KapkekMert Kkm

    Beatbox yaparken yetisemiyom

  27. Sago Kajmeran

    Şarkı zaten taşaklı böyle daha da taşaklı olmuş ?

  28. Patates

    Daha fazla sago

  29. Murat Atc

    Emeğe sözüm yok ama olmamış şarkı hissini kaybetmiş kick bam bam vuruyo her sözü kafana vuruyo sanki :D kick clap çok sesi çok. Ya vocali aç yada kick i clap i düşür. Bence o zaman daha iyi olur.

  30. Deniz Kaya1923

    Hızlı

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Sagopa Kajmer Avutsun Bahaneler indir dur, - Avutsun Bahaneler sözleri oku - Sagopa Kajmer Avutsun Bahaneler mobil dinle dur - Avutsun Bahaneler cepten ücretsiz indir - Avutsun Bahaneler mp3 indir - Sagopa Kajmer Avutsun Bahaneler bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Sagopa Kajmer - Avutsun Bahaneler )

Sagopa Kajmer Avutsun Bahaneler Şarkı Sözü




Sagopa Kajmer – Avutsun Bahaneler

1.KISIM
Kaybetmedim hiçbir zaman dürüstlüğümü ama dürüstlükten çok kaybettim.
Ben her şeye kafa tutmadan önce her şey bana kafa tutmuştu ben gördüm.
Anladım ya fayda etmiyor bir şey.
Engel olamıyorum,dağılıyorum peyderpey.
Var kendimle konuşmak istediğim çok şey.
Açarım ağzımı yumarım gözümü epey epey.
Neden iki büklüm boynun?
Beslediği yılanlara mı kırgın koynun ?
Kurtlar canını alıyorken koyunun,bal umdun da arıdan sade kaldı iğne bulduğun.
Kafan seni dağıtmadan sen onu dağıt.
Kalbin yerinden çıkacak haydi biraz rahatla!
Bildiğim şeyleri ben de öldüremiyorum evet başa çıkamadığım oluyor olanla.
NAKARAT
Avutsun bahaneler.Avutsunlar beni avutabilirseler onlar.
Pek sanmam,hiç sanmam.
Elimi çektim altından taşın,kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor.Avutsun bahaneler,bahaneler.
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu…
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu…
Avutsun bahaneler,bahaneler.
2.KISIM
Vermedim kendimden ödün ne dün ne bugün.
Ben zamanı öldürürüm zaman beni öldürürken.
Kangren bir kolum vardı dün kesip atmak ağır oldu hem de onu çok severken.
Anladım ki fayda etmiyor bir şey.
Yaşamak zorundayım bu bildiğim tek şey.
Sanki ben bir kobayım da dünya bir deney.
Kaçacak bir yerin yok doğu,batı,kuzey,güney.
Neden bakışların donuk ve yorgun?
Belli ki mahkemen var içinde büyük sorgun.
Hayatını senden çaldılarsa büyük soygun.
Sende ses yok,kalma suskun!
Ayakkabı bağcığı gibi çözüldü sırlar.
Ben sessiz yürürken köpek bana hırlar.
Yetmiyormuş gibi paçamı ısırırlar.
Saldırmak için kendilerini kandırırlar.
NAKARAT
Avutsun bahaneler.Avutsunlar beni avutabilirseler onlar.
Pek sanmam,hiç sanmam.
Elimi çektim altından taşın,kurtuldu ezilen parmaklarım,
ama canım hala yanıyor.Avutsun bahaneler,bahaneler.
Ah bu bana ağır gelen sözler yok mu…
Ah bu bana ağır gelen yükler yok mu…
Avutsun bahaneler,bahaneler.