Sanatçı:

Norm Ender

Şarkı:

Tekir

Hit: 422 kez dinlendi
Haftalık: 1 indirme
Toplam: 110 indirme
Boyut: 2.95 MB
Tarih: 27 Kasım 2019 , Çarşamba günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 3.3 / 5 4 kişi puan verdi.
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Norm Ender - Tekir)
  1. *KİNG GAMER*

    12 yıl önce ana sayfamda adam kral bee

  2. -. •Free Fire - Deyyan• .-

    12 yil once ben yokdum ehehhehe:D

  3. Arda Dikkac

    Milattan önce

  4. Arif Broo

    Ne ara 12 yıl oldu yaşlandık la...

  5. ahmet artar

    ag 12 yılık şarkıyı yeni sandım bune amk diyom :D

  6. Mehmet Burak Girgin

    2050 dinleyen var mı?

  7. xx xx

    Ben Ferolar bilmem neler Anne bana oyuncak al derken bu adam bu kalitede rap yapıyordu hemde ozamanların imkanlarıyla boşuna Mekanın Sahibi benim diye geri dönmedi

  8. İlaydalin

    Old but diamond

  9. barış beytaş

    fosiller burdamı

  10. Kemal Akrep

    2019 Model Kendine Rapçi Diyenlerin 1080p Videolarından Çok Daha Kaliteli

  11. İsmail Gönül

    Beyler bazı salaklar mekanın sahibin altına tekiri kinimi felan yazmışlar bunu bilmeyipte kendinize normcuyuz felan demeyin diye ifsalandik gelirler artık aq buralara ya lanet olsun salak herif niye ifsaliyosun ki şarkıları

  12. Mobile Oyun Zamani

    Bok

  13. Ege Durak BS

    Bune lan ksksksksksjs

  14. Uchiha Madara

    ergen amk

  15. HAZRETİ YASUO

    NORM KİNDER AMK

  16. Mehmetcan Mıngır

    Bi insanın hiçmi sesi değişmez

  17. Ali Arda Yılmaz

    Buradaki çocuk 12 yıl sonra mekanın sahibi oluyor deseler nah inanırım

  18. nehir alper

    Eeee

  19. Trail Studio

    ana sayfa :)

  20. Eren Kaan

    bune la xd

  21. SNIY DER

    Norm Erman öldümü aq nerde ya

  22. Onur Can

    1:38 :DD

  23. Sıla Taşdemir

    Piç gülüşü için geldim qğöqğsödpkd

  24. Zehra Kaçmaz

    Yıllardır gelip gidip 00:53 e düşüyorum

  25. chen kim

    00:56

  26. meric beril

    niye bu kadar tatlisin aqqq

  27. яαgηαя

    00:55

  28. GHOST PlayerS

    En azından o eller telefon tutmak yerine ritime uyarak sallanıyor!!

  29. Selen

    amk Ender'i nefesin kesildikce bende kesiliyorum

  30. Vedatcan Göltepe

    0:54

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Norm Ender Tekir indir dur, - Tekir sözleri oku - Norm Ender Tekir mobil dinle dur - Tekir cepten ücretsiz indir - Tekir mp3 indir - Norm Ender Tekir bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Norm Ender - Tekir)

Norm Ender Tekir Şarkı Sözü


Yaw yaw

Erotik atak vur mala bu yeni tezim
Pesimist satanist sizde kedi kesin
Tekire dokunma lan oda bizi saftan
İnecek varmış "arka kapı kaptan"

Light bi beddua oda bana kalsın
Arabanı yıka ve o gün yağmur yağsın
Kızı gözüm ısırıyo çok ayıp biryerden
Süper ota zam geliyo Hintlilerden

Hadi salla canım sana kim karışır
Kart yok eline ender cash çalışır
Dara düşme sanmaki her şey onda
Para köpeğin olsun napolyonda

Bunla ilgili şüphen yok sanırım
İki kelime yeter sadece bi gece
Sen bi uzan tek taşını ben alırım
Hadi söyle bana (fuck me!)

Hehehhehehhe

Keşke böyle olsa
Aşktan başka baştan adı konsa
Tuzak kurmadan alsaydı vize
İlla taktikle gelecek bize

Bire beş koyarım ben bunu sayarım
Adrese teslim sana zarf atarım
Hadi bize gidelim oda postane
Pulu yala yolla kahpe bahane

Caz dinler, belgesel izlermiş, çokta güzelmiş (Hah
Haaa!)
Sanatı sever, sergilere gidermiş, böyle gezermiş (Şuna Bak Yhaa!)
Herkes aynı, sahte ve aptalmış, oda farklıymış (Yok
yaa!)
Açık ara sallama eksik etek mış mış mış mış (Hadi hoppaaa)

İki üç fondip sonrası gırgır
Dişilerin işi aşk, sevgi ve dırdır
Zırzır ağlayana yol ver gitsin
Yada 90 a tak uzatmaya gitsin

Shakespar hamlet ömrünüze koyun
Aşk sanatına bu tavır raple doyun
Dekart düşünsün hatunu soydum
Fark var olanın adını ben koydum

Bize iş lazım gecelere akalım
Sazanı güzel biryere olta atalım
Dört şıllık hepsi benim bunu bilsin
Kadınlar içeriye damsız girsin

Arasıra halimi sor be tabi ama
Yes'e basmam sakın ödemeli arama
Anne geliyorum ritim ile sen say
Çöpü dökecekmişim şimdi bye bye

Caz dinler, belgesel izlermiş, çokta güzelmiş (Hah
Haaa!)
Sanatı sever, sergilere gidermiş, böyle gezermiş (Şuna Bak Yhaa!)
Herkes aynı, sahte ve aptalmış, oda farklıymış (Yok
yaa!)
Açık ara sallama eksik etek mış mış mış mış (Hadi hoppaaa)
Norm Ender En Son Eklenenler
Norm Ender En Çok İndirilen 10 Şarkı