bize katıl! playlistini oluştur.
MP3 İNDİRİNDİRMEK İÇİN TIKLAYINIZ!
Şarkı:

Çavemin Re Ka Te Ma

Sanatçı:

Kürtçe Duygusal

Hit: 4466 kez dinlendi
Haftalık: 13 indirme
Toplam: 2755 indirme
Boyut: 4.26 MB
Tarih: 12 Şubat 2019 , Salı günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 4.5 / 5 17 kişi puan verdi.

Ziyaretçi Yorumları
YORUMLAR (Kürtçe Duygusal- Çavemin Re Ka Te Ma)
  1. Gürsel & Veysel GRUP_SEL_OFFİCİAL

    YENİ KLİBİMİZ UMUDUMUZ DEMİRTAŞ 2019 https://youtu.be/_NipRjPTkMs

  2. Damla Çetin

    Ciğerimi yaktın heval

  3. Umut Öter

    Seat haş bırayi eziz dengite sağ bi bavo du mın guşt

  4. Zeynep Demir

    Dikkatimi çok çekiyor her Kürtçe şarkının yorumlarında Kürt Türk davasına giriyorsunuz bunlardansa şarkıyı yorumlarsanız daha güzel olur diye düşünüyorum başta hepimiz insanız kürdü türkü arabı Süryanisi olarak biz ayırırsak tabikide kardeşliğimiz bozulur

  5. Dilan Baydis

    صوتو حلو كتير كتير وشخصيتو احلا بتمنالك سعادي ?????

  6. Ayten Demirpence

    Bu sarkiya asik oldum günde 10 defa dinliyom. Yolun bahtin acik olsun hewal. Agzina Yüregine saglik. Xizir seninle olsun❤️?

  7. Alitan Dogan

    Süyleyecek hiç bir şey bulamıyorum mükemmel bir şarkı

  8. berivan acar

    Yüreğine sağlık abim benim başarılarının devamını dilerim.

  9. Doğan yüksek;

    Aynı isim, aynı parfüm ve kendi kendimize söylediğimiz yalanlar... Sıkıldım artık. Neden ortadan kaybolduğum hakkında hiç kimsenin herhangi bir fikri dahi yok... Oysa sadece yalnız kalmak istiyordum. Çünkü sen; Bugüne dair tam bir saçmalıksın. Ben ise,; yarına karşı bir yalnızlık düne dair bir sheaksper... O yüzden umutlarımı aldım yanıma asla kimseye görüşürüz demiyorum. Çünkü, şimdiye kadar gördüklerim hep yalanmış. Hayat 'ta tıpkı senin yalanların gibi gercekmiş " Son isteğimi bir gün sorarsanız bana, müzeye kaldırın "onu" bana sorunlara... "Koskoca bir hiçlik ve ihanet abidesi olarak"!. Doğan yüksek;

  10. Hasret Yapici

    O kadar anlamlı ve yürek yakan şarkı insan dinleyince yüreği paramparça oluyor ?

  11. Hümanist Şoreşger

    Kız arkaşım ile oturuyorduk bir gün bir şarkı var bagımlılık etti dedim bende açsana dedi dinledik beraber dinlerken ağladığını gördüm sonra üçkez üstte dinledi Kürtçe anlamadıgı halde hep ağladı . Sonra ayrılmak istediğini söyledi çekti gitti kala kaldım bu şarkının ayrı bir yeri vardır bende her dinlediğimde o anı yaşarım .. ağzına yüreğine sağlık hevale firar

  12. Audi Samia

    احبها بتمنا اطلع لتركيا وازورها يوما ما إن شاءت الاقدار

  13. Ipek Aydin

    Denge te sağbe bıremın ez kurmancım ☺

  14. Maraz Aslan

    Bende bir kürdüm kürtlümüzden gurur duyuyuruz yyaşasın kürtlük bizim kürce müzüklerimizbam başka azına yüreyine sağlık kardeşim

  15. Allah Cc

    Herbiji hevala delal dengede sağ be ❤️??????????????

  16. aliye karakas

    ????????????

  17. Azra Tas

    Ve Sözün Bittigi Yer...❤

  18. Zekeriya Dogan

    Çok çok güzel...

  19. Mehmet Üren

    ???❤️

  20. Leman Demir

    ??

  21. kardelen artıç

    Çok güzel yaa emeğine sağlık olsun ???

  22. Gulê welatê mîn

    ????

  23. Zahra 2

    Nice My Friend... piskopathayaller3

  24. Zeyno kaya

    Güzel paylaşım olmuş emeğine yüreğine sağlık ??

  25. fuat_cakir65 cakir65

    Süper abi ya?

  26. Margawy Mogdamy

    ಥ⌣ಥ

  27. Zenep

    Güzel ?

  28. Kürt videoları

    *Çok güzel olmuş emeğine sağlık güzel kardeşim*

  29. Merve

    ??

  30. Xxx Xxxx

    Kürtce bilmiyorum ama çok güzel bir şarkı

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Kürtçe Duygusal Çavemin Re Ka Te Ma indir dur, - Çavemin Re Ka Te Ma sözleri oku - Kürtçe Duygusal Çavemin Re Ka Te Ma mobil dinle dur - Çavemin Re Ka Te Ma cepten ücretsiz indir - Çavemin Re Ka Te Ma mp3 indir - Kürtçe Duygusal Çavemin Re Ka Te Ma bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Kürtçe Duygusal - Çavemin Re Ka Te Ma )

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.