Sanatçı:

Ezgi Enes

Şarkı:

Sükutu Hayal

Hit: 275 kez dinlendi
Haftalık: 0 indirme
Toplam: 14 indirme
Boyut: 3.4 MB
Tarih: 2 Ocak 2020 , Perşembe günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Buna ilk puan veren sen olmak ister misin?
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Ezgi Enes - Sükutu Hayal)
  1. Berna Dilara

    Geçen sene ne kadar da dinlerdim bu şarkıyı sizden, anılar gözümüm önünden birer birer kayıp gitti şimdi.

  2. Polina Yudum

    💕💕💕

  3. Erlangga Alamsyah

    Love from Indonesia ..

  4. Oyuncu prosu

    ezgi ve enes abi harika ikili seviliyorsunuz ya. bu arada arkadaşlar kanalıma destek olmak isterseniz lütfen abone olun. teşekkürler.

  5. Sema Demir

    🌼🌼🌼🌼

  6. Banu Başdaş

    Ezgi sesin gerçekten harika bayıldım Huzur veriyorsun insana başarılarının devamını diliyorum.❤️

  7. Nisanur Şeyban

    Muhteşem İkili❤❤❤

  8. melis Mustafaoglu

    ❤❤❤ÇOK GÜZEL KARDESSINIZ

  9. destan kara Kara

    Merve uyanik diyolar 3 akor ogrenmis dizolara sekil yapiyo nakaratta la minor basior 😉😉😉 tebrikler gencler 😍😍

  10. GİTAR SOLO

    Kusursuzz❤😍

  11. nur{} Özdemir

    🖒😉

  12. mustafa çetin

    Gelecek görüyorum

  13. Sükut-u Hayal

    Oguzhan koc a sevgiler😘😘😘😘

  14. TUGAY

    Oğuzhan koçtan güzel söylemiş helal

  15. Semanur Cihan

    O ses türkiyeye katılasanız ya keşke ❤

  16. Choi Jin-ri Sulli

    sesini dahada geliştirmelisin ama yinede güzel

  17. Derya Durmuş

    Sevgililer mi

  18. Kardelen Koçkaya

    Çok güzel sesin varmis abla♥️

  19. Damla Nur

    Sanırım sizden daha iyi kimse yorumlayamıcak bu şarkıy

  20. ZedxKata

    Türkiyenin en başaralı Kardeşleri .d

  21. Ezgi Enes

    Herkese merhaba 😊 Bu sıcak yaz günlerinde hareketli bir parçayla hem eğlenelim hem eğlendirelim dedik. Umarız beğenmişsinizdir. Şarkıda emeği geçenler , sosyal medya hesaplarımız ve daha fazlası açıklama kısmındadır. Yorumlarınızı ve beğenilerinizi merakla bekliyoruz. Teşekkürler 😊

  22. Utku Doğanay

    Fena olmuş😍

  23. SELVER YAKAR

    Kayıt olmuyo cidden

  24. Gamze Çifçibaşı

    1,25x de dinleyin müthiş oluyor.

  25. haber postası

    Lelr

  26. haber postası

    Doodoeoeıoeıeıeoeoıeoeoeoror88rprotptp8g7g7ıyurırıwııeıeıeırıdoıfıtırırıroeooeıe

  27. medine capar

    Supersiniz yaaa hayraninizim ya

  28. Sevgi Taşdemir

    Tatlısınız

  29. Buse Nur Çelik

    Sesi sonradan eklediniz demi

  30. Süleyman Tozlu

    On numara

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Ezgi Enes Sükutu Hayal indir dur, - Sükutu Hayal sözleri oku - Ezgi Enes Sükutu Hayal mobil dinle dur - Sükutu Hayal cepten ücretsiz indir - Sükutu Hayal mp3 indir - Ezgi Enes Sükutu Hayal bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Ezgi Enes - Sükutu Hayal)

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Ezgi Enes En Son Eklenenler
Ezgi Enes En Çok İndirilen 10 Şarkı