Sanatçı:

Ersay Üner

Şarkı:

Üzülmedin mi

Hit: 919 kez dinlendi
Haftalık: 5 indirme
Toplam: 152 indirme
Boyut: 3.21 MB
Tarih: 24 Kasım 2019 , Pazar günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Buna ilk puan veren sen olmak ister misin?
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Ersay Üner - Üzülmedin mi)
  1. Çağla Yunak

    Ersay Üner💕💕💕

  2. Kevser Altın

    Ersay Üner,♥️

  3. Anıl G

    senin nasıl bi fantezi dünyan var la? mı?

  4. mimarlife 3D / İNTERIOR / EXTERIOR

    sen ne yavşak bi adamsın soldaki

  5. Mehmet Terzi

    Ersay üner kaç yaşında

  6. Hız Mafyası Altın Teker

    Ersay abi yeni şarkın gelsin çok seviyoruz seni😄

  7. Hız Mafyası Altın Teker

    Bende ezberledim😂😂😂😂

  8. Ayoub Jamradi

    19:16 üzülmedin mi ❤️❤️❤️❤️

  9. Esra Demir

    Büşra pekin de bir boka yaramıyor Ersay ünerle birlikte kendini tanıttı herkezde oyle zaten mesela demet akalın

  10. Emir Araz

    Ersay üner den güzel Batman olur la harbiden

  11. Mirza pro pro

    Abi kalp❤❤❤

  12. Hasim Orucov

    Üzülmedin mi şarkisinin cover i berbat olmuş .Sanki sarkiyi Ersay yazmamiş

  13. K4ptan YT

    Kaliteli konuk vasat sunucu ☝🏻 konuğun devamlı sözünü alakasız şekilde kesmen ☝🏻saygısız kaba ve absürt 👎🏻

  14. Şahin K

    Nasıl egoist orospu çocuğu

  15. Kirmizi Barbun

    Ersay Üner artık yazdığı şarkıları sarece kendi söylesin. Geğirse playlistte tekrara alır dinlerim. O derece..

  16. Yagmur Koçsevsin

    Uzulmedim mutiw sozleri sarkisi bravoo😍😍

  17. arda salt

    yaaa ed sheeran shape of you akorlari sen olsan bari icin ,cok kolay hayret nadil calamadin ,ben nota okuyamam ama dinledigim parcayi hemen tonuma gore bulup caliyorum

  18. Yaren Gürbüz

    Mahir İpek size konuk oldu mu acaba olmadıysa olmasını isteriz olursa mutluluk duyarız :)

  19. Yagmur Koçsevsin

    Oguzhan kocumu istiyorumm.yakindan yada uzakdan goremiyorum bari tv de goriyim lutfenn🤗

  20. Yagmur Koçsevsin

    Cook iyii😍😍😍😍ses mutiss sarki beste mutiwww sen bi efsanesinnn

  21. Melike Şahin

    Süper olmus 🖒🖒🖒🖒👏

  22. Music Forever

    Tam bir cover olmuş 👍Şarkıyı kendinize has bir şekilde ifade etmişsiniz daha güzel yerlerde dinleriz umarım 👏👏

  23. ne bilim

    Trabzondasınız dimi ??

  24. Metin Önder

    İstemsizce kafamı salladım amk

  25. omerfarukmusic

    https://www.youtube.com/watch?v=FrxMYM7kw4E

  26. Mimyon Minyon

    Oha çk iyisiniz

  27. Jeon Jungkook

    "Çıkarkeen" 1.16 Nağmeleri çok güzel değil mi ya?😍

  28. Yağmur Çakır

    Duvarimdaki üzülmedin mi coverımı dinleyebilirsiniz :)

  29. Can Tuncok

    Akorlar dogru olsa muthis olacakmış👍

  30. elif elif

    hll bee. adamsınız

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Ersay Üner Üzülmedin mi indir dur, - Üzülmedin mi sözleri oku - Ersay Üner Üzülmedin mi mobil dinle dur - Üzülmedin mi cepten ücretsiz indir - Üzülmedin mi mp3 indir - Ersay Üner Üzülmedin mi bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Ersay Üner - Üzülmedin mi)

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Ersay Üner En Son Eklenenler
Ersay Üner En Çok İndirilen 10 Şarkı