Sanatçı:

Aynur Doğan

Şarkı:

Keçe Kurdan

Hit: 12871 kez dinlendi
Haftalık: 66 indirme
Toplam: 6055 indirme
Boyut: 4.14 MB
Tarih: 17 Kasım 2018 , Cumartesi günü eklendi.
Şarkıyı beğendiniz mi?
Kullanıcı Puanı: 4.4 / 5 95 kişi puan verdi.
OYNATMA LİSTESİNE EKLE
YORUMLAR (Aynur Doğan - Keçe Kurdan)
  1. Ece Bayat

    Ben bir azeriyim evet çok şaşırdınız değil mi, azeri kürt türk laz savaşından bıktım! Kavgadan biktım hepimiz kardeşiz hepimiz TÜRK'üz ,ne ben kendi ırkımdan nefret edeyim ne siz,kardeşim dedigim adama azeri oldugu icin kürt kızı vermediler böyle şey olmaz artık. HEPİMİZ BU DEĞERLİ TOPRAKLARDAYIZ.HEPİMİZ KARDEŞİZ ne Kürt ne türk ne azeri hepsi kardeşdir Şarkıda çok güzel olmuş

  2. cukur yamac

    Super Musik bomba

  3. harun can gumus

    Kurtlerin onur duydugu sanatci aynur doğan katilanlar like atsin

  4. Bilal Altunkaynak

    Ben kürtdüm Türkiye benim vatanım Türk kardeşim ay yıldız lı benim bayram kırmız rengi Kürt Türk laz çerkez roman ne olursa olsun bu vatan yaşıyan ve vatanın için canına feda eden bütün müslüman Kişiler benim kardeşim dir

  5. Salahuddin Al-Ayyubi Al-Akradi

    Gora diya bawe dijminim!!!

  6. Begüm Öztürk

    Amk Suriyelileri

  7. Serkan Altun

    2 Kasım 2019 11:53

  8. Hasan Bahtıkara

    Ben turkum esim kurt kizi cocuklar kurtcede konusyor kimi kimden ayiracaklar anlayin artik istesenizde istemesenizde ayrilamazsiniz en iyisi beraber yasamayi ogrenin kurtun de turkinde baska dostu yok vataninaza sahip cikin ite kopege peskes cekmeyin

  9. Hasan Bahtıkara

    Amk heryerde turk kurt kavgasi yapmayi burakin dinleyin turkuyu dili dini yok iste muzik evrenseldir

  10. Yousef Mohammed

    Biji kurd û kurdıstan ♥️💛💚✌️✌️✌️

  11. Bekir Yorulmaz

    2019 kasım da olanlarr

  12. MUNZUR DERSIM KURDISTAN

    D E R S I M  !!! BIMRE KOLETI BIJI AZADI !!!!!

  13. Tugce Oz

    Türkün Türkten başka dostu yok🇹🇷 Adamlar herbj apo diyor resmen vatanimizi bolen hain ibnelere çanak tutanlar la ayni bayrak altinda yaşıyoruz ırkçıyım evet sevmiyorum bizim kanımizı kessen türklük akar ♡

  14. Veyael Ekin

    Diyarbakır istanbul da oturanlar begensin bakım bi kim begeniyo değerli kardeslerimden

  15. Fadime Fidan

    Keçê biner çerxa cîhan Zor girêdanê me re zor Jin çûne pêş pir dixwînin Êdi qelem ket çûne şûr Keçê biner çerxa cîhan Zor girêdanê me re zor Jin çûne pêş pir dixwînin Êdi qelem ket çûne şûr Keçê em dixwazin bi me re werin şêwre Dilo em dixwazin bi me re werin cengê Keçê em dixwazin bi me re werin şêwre Dilo em dixwazin bi me re werin cengê Haye haye em keçikê kurdan in Şêrin em cengin em hêviya merdan in Haye haye em keçikê kurdan in Şêrin em cengin em hêviya merdan in Haye haye em kulîlkê kurdan in Derdê nezana berbendi serhildanî Haye haye em kulîlkê kurdan in Derdê nezana berbendi serhildanî Serê xwe rake keça kurdan dilo cigerim heliyan Ka niştiman ka azadî Ka dayika me sêwîyan Serê xwe rake keça kurdan dilo cigerim heliyan Ka niştiman ka azadî Ka dayika… 🥰

  16. Tayfa

    Kürt bir arkadaşım aslanlar gibi Zeybek oynuyor ben de Kürt kardeşimin şarkısını söylerim Halayını da çekerim

  17. Sena nur Dilekçi

    Her biji ki lı vıre💕

  18. Shahruz Pakzad

    Now this is what I call MUSIC! 💜

  19. YACINE DW

    Formidable malgré que je comprend pas les paroles de la chanson belle musique de la part d'une algérien

  20. YungDagger Vr0

    Berxwedan rojava!!!

  21. Veli Yıldız

    Kürt türk candır bunun aksini ni söyleyen en yanlış insandir ben türk oğluyum ama kürtleri çok seviyorum

  22. Danis kocaman

    cucuguda senle beraber korkutmussun aynur abla..sesin ve yourumun cok harika

  23. Mustafa Özdemir

    Ömrümün en güzel geçen 6 .18 saniyesi

  24. Mustafa Kara

    Müziğin kürdü ,türkü olur mu ? Ağzına sağlık güzel insan . Biriz işte burada , bu coğrafyada kardeşiz .Ülkücüde olsak tüyler diken diken. Ağzına sağlık kardeşim, ağzına sağlık

  25. Mesut Parlak

    🙌🙌🙋🙌🙌🙋🙋🙋🙆🙆🙆🙌🙆🙆🙆🙌🙋🙆🙆

  26. Hasan Çelebi

    Ve o sesi duyduğumda dalıp giderim ayrı düşlere seni seviyorum Aynur xuçe tu keçe me

  27. Nina Sabine

    No entiendo nada pero me vuelve locaaaaa

  28. flankes kürd

    Kraliçe. 👑 😍😍😍😍

  29. star sailor

    Şu şarkıyı duyunca çoşmayan da ne biliyim

  30. ZERYA D.

    HER BIJI AYNUR 👏👏👏

Yorumları Göster
EN ÇOK ARANAN TERİMLER

Aynur Doğan Keçe Kurdan indir dur, - Keçe Kurdan sözleri oku - Aynur Doğan Keçe Kurdan mobil dinle dur - Keçe Kurdan cepten ücretsiz indir - Keçe Kurdan mp3 indir - Aynur Doğan Keçe Kurdan bedava mp3 indir

ŞARKI SÖZÜ (Aynur Doğan - Keçe Kurdan)

Bu şarkı için henüz şarkı sözü eklenmemiş.

Aynur Doğan En Son Eklenenler
Aynur Doğan En Çok İndirilen 10 Şarkı